Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 16 mai 07, 21:51
Opprinnelig postet av oleberg

På hjemmebane så er jeg av den oppfattning og forventning at FFK skal slå alle i Tippeligaen, med unntak av Rosenborg, Brann og Lillestrøm.

 

Greit nok å ha forventninger, men det er faktisk ikke riksavisene som avgjør hvem som er gode og dårlige lag i tippeligaen, noe ovennevnte liste bærer preg av. Det finnes faktisk andre gode lag som er vel så vanskelig å møte hjemme. Brann fikk merke det i dag, av et lag som av "alle" var tippet som jumbokandidat.

Siden man alltid vil gå på smeller mot lag man "skal slå", må det også tas poeng i andre oppgjør, som mot Brann i Bergen. Jeg synes det lages for mye oppstyr rundt at FFK avgir poeng mot lag det forventes at de slår, ut fra en eller annen oppkonstruert oppfatning av hvem som er gode og dårlige. Dette er faktisk Tippeligaen, ikke Get-ligaen.

Den eneste tendensen vi ser til nå i serien, er at Odd og Aalesund virker et hakk for svake. FFK vil uansett ikke rykke ned i år.  

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340