Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 mai 07, 01:25
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Vidar Marthinsen spiller ihvertfall kamper i motsetning til en 3-4 andre dyre kjøp som ikke sitter på benken engang. Kanskje derfor? Dessuten blir det urettferdig som noen gjør her kapper hue av VM fordi han var rundingsbøye nå sist. VM er ikke back, og han betydd mye i dem kampene vi har fått poeng.......


For å være ærlig så synes jeg ikke VM har spilt på et " høyt plan " i de andre kampene heller. Mot Stabæk synes jeg at han greide seg ganske så bra på backen i 1., men i 2. var han helt utafor.


Rune har rett. VM har ikke spilt på et høyt plan. Og som jeg skrev tidligere, så har han en tendens til å gamble og selge seg. Men det er en mellomting mellom å falle av for fort og for tidlig. På scoringa til Alanzinho så støter ikke forsvaret. Heller ikke mot Veigar. Det hadde i det minste Vidar gjort.

Vi får håpe Ringvollklinikken kan booste igang kneet til Vidar igjen. Hvor lenge har han ikke vært skadet nå? Tror han er oppe i 6 kneoperasjoner allerede jeg, og fyren er ikke mer enn 24- 25.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340