Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 mai 07, 17:46

Helt enig i at Tarik er et klart spissvalg, syns han er bedre der enn på høyrekant i 4-4-2. Men som høyrekant i 4-3-3 er han veldig god, det så vi jo i fjor! Men som sagt, i 4-4-2 er han best som spiss.

Ja, setter Fofana sjansene sine litt bedre, er jeg enig i at han og Tarik bør spille sammen på topp. Fofana ser for meg ut som en glimrende spiss, men jeg stiller litt spørsmålstegn ved avslutteregenskapene og løpene foran mål. Men ok, han kommer fra et helt annet land, en helt annen kultur og sikkert en helt annen fotballfilosofi/spillestil. Det kan være litt vanskelig å tilpasse seg i starten, men når han gjør det, da kan han fort bli en ny Edu eller Mikel!!

Tror vel ikke akkurat du er den eneste som syns at de ikke holder mål, hvertfall ikke Gardar Johansson og Heavy.  Er også egentlig en tilhenger av Toth, han var jo utrolig god i fjor! Men det er nok en grunn, sikkert flere også til at Grönis ikke vil spille med ham. Tror nok det er riktig, han ville nok ikke passet noe særlig inn i Gröhagens spillestil... Ut med disse tre, evt. også Hoås/West. Med litt snillisme fra Terje Høili og andre rike onkler kunne det vel være mulig å skaffe seg en spiss av brukbar klasse, feks. Sjøhage som det har gått en del rykter om??

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340