Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 11 mai 07, 12:47
Endret: 11 mai 07, 12:48
Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Det er vel ikke noen som hevder å ha fasiten klar, men hvis man ikke har vunnet mer enn en borteseier på 15-16 kamper så må man prøve nye veier, slik det er nå fungerre det uansett ikke !

En av disse veiene kan være å utelate "show-spillere" som kun hevder seg hjemme slik at de skjønner hvor skapet står (for skjerping sin del) og la alternative spillere få muligheten. Hvis to til tre spillere på et lag faller i prestasjon 5-10 % vil jeg påstå at det er nok til at et lag % messig blir svakere enn et heltent hjemmelag (som  også FFK alltid er).

Målet må jo være at showspillerne yter samme innsats, er like modie, fantasifulle og energiske som på hjemmebane, slik at vi kan stille det virkelig beste laget ogspå borte. Slik fungerer det dessverre ikke idag.

Utelate " show-spillere " ?? Hører jeg riktig her ?? Er det å utelate Ramberg og Kvisvik dere mener ?? Hvis så er så skriv det da. Om FFK utelater disse så hjelper det ikke det grann. Det er altfor mange som underpresterer på bortebane. Kunne fint bytta bort 2-3 deler av laget der, men hvem skal vi bytte de med ?? Jeg finner ingen. Stadheim mot Kvisvik ?? Nei takk. Elvestad mot Ramberg ?? Nei takk. Hvis Berg er klar JA, men det er han ikke. Forsvaret ?? Hva har vi å bytte med der egentlig ?? Shabani, nei takk, Multe, nei takk.

Å få dette laget til å stå på for fulle mugger borte er ikke lett. Det har vi sett de siste 3 åra. Vi må nok få tak i et helt annet spillemateriell da, men det har vi ikke pr.dags dato. Vi må nok slite med disse vi har en stund til. Jeg er redd dette bortebanesyndromet kommer til å vare inntil laget er fornyet , uansett om vi bytter på spillere eller ei.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340