Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 mai 07, 17:22
Endret: 07 mai 07, 17:24

Hehe. Når jeg skrev det innlegget var jeg veldig skuffet over FFKs prestasjoner, og overdrev kanskje litt. Og det er klart, enkelte plasser har vi ikke dekning på..Men sånnsom jeg mener det bør dette være laget mot Stabæk(Hvis ikke enkelte spillere skjerper seg noe voldsomt):

                                                              Staw/Bråthen

  Cwartseck                    Gerrbrand                   Piiroja                             Prytz

  Elyounous                  Martyn                            Bjørkøy                        Kouadio

                                               West                           Fofana

 

Selvfølgelig er det ikke realistisk å sette Kouadio inn i stedet for Kvisvik, men det kan være lurt. Det vil kanskje få Kvisvik til å komme seg opp av godstolen og trene opp både kondis og viljestyrke. I tillegg tror jeg Fofana og Kouadio sammen blir mye bedre enn å ha dem hver for seg..Kouadio har jo mer å vise enn Kvisvik, han er nok sulten. Shabani i stedet for Martinsen er vel heller ikke realistisk. Men jeg syns Martinsen spiller for usikkert, jeg blir nervøs hver gang han har ballen. I tillegg syns jeg han sliter i lufta.. Han og Gerrbrand er to bra midtstoppere, men de bør for all del ikke spille sammen! Dette er vel ikke et mye dårligere lag enn vi stilte forrige gang? Tror Pål Andrè kanskje kunne hatt godt av å ha en høyreback i bakhånd, det ville kanskje fått han til å prestere litt bedre. Men jeg syns Pål Andrè har klart seg veldig godt alle årene i Tippeligaen, spesielt hvis man tenker på at han egentlig er en 2.divisjonsspiller.

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340