Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 06 mai 07, 19:09

postet det her i den løpende kamptråden men sikkert ikke så interressant å lese mens målene renner inn i kampen.

 

FFK blir på nytt knust på bortebane og virker fullstendig blottet for innsats, gnist eller moral. virker rett og slett lite forberedt på hva som møter dem. dessverre er dette alt annet enn overraskende. som forventet vil jeg si. tar nok grønhagen et par kamper for å "forstå" problemet FFK har på utebane. Det er for enkelt og snevert og kun fokusere på spillernes holdninger og selvinnsikt, dog dette klart er det viktigste punktet å gjøre noe med. fredrikstads spillere tenderer til å være real madrid etter en hjemmeseier med ramberg og kvisvik i front med godord om FFK og forventinger om at neste bortekamp skal vinnes.  DET er hovedproblemet, men en annen ting som skremmer meg er hvor fantastisk like vi er Brann og bergen hva angår engasjement, urealistiske forventinger og det å ta av etter èn seier framfor fokus mot neste. byen fredrikstad rundt ffk har ikke edruelighet eller ydmykhet, samt et urealistisk syn på guttæne som om de skulle vært barca spillere alle mann. selv her inne på forumet eksisterer tidvis ingen realisme. OK fint med positivitet og engasjement, men ser meg lei på at usedvanlig mange regner med borteseier gang på gang. forventnigene når taket her inne før man sammen med ffks spillere og trenere får et skikkelig sleivspark i trynet når hjemmelaget feier over FFK. kjenner engasjementet blir preget av FFKs mangel på profesjonalitet, men som sagt det her ligger i laget, spillerne induviduelt, trenerne og supporterne.

 

dette bør være på dagsorden i neste styremøte i FFK.

 

forøvrig er jeg redd vi har for mange spillere uten lysten til å enhver tid være best. ramberg var alvorlig skadet, fotballinvalid tom, kom tilbake og har ikke vist videre glød for spillet med noen unntak, altså mer enn fornøyd over at han i det hele tatt får spille fotball på toppnivå. kvisvik nærmer seg karriereslutt og ffk er siste vei mot slutten av en fin karriere., selvsagt raymond vet å imponere på hjemmebane, det er jo der fredrikstads by får sett. kun de som ser bortekampene vet virkelig hvilken skygge han er av seg selv på utebane. shaaban er svensk landslagskeeper og burde spilt i en større liga, og jeg mener bestemt det er grunnen til at han til de grader underspiller i år. pac skulle valgt bankyrket, beklager alle som blir fornærmet men han holder ikke TL nivå.

 

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340