Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 mai 07, 03:42

Opprinnelig postet av Snæbbis
(jeg må snart få meg et liv og kansje lese litt til eksamen).

Eventuelt overta jobben min...

Spiller CM 03/04 om nattevaktene, er jo glimrende tidsfordriv. Har en Chelsea-save som jeg vel har over tretti sesonger med, men akkurat nå er det en save med Forest Green Rovers som blir spilt. Fra Conference League til Premier League-gull på ni år. Det verste er at jeg fremdeles bruker en god del av spillerne som jeg kjøpte i 2. og 3. divisjon, og også spillere fra egen juniorstall.

Kjøpte en spiller ved navn Kevin Jordan for 1,3 millioner, fire, fem år senere er han verdt 550 millioner, men selger han ikke :p Gamsten hentet jeg fra gjørma i 2. divisjon, Mikael Forssell fikk en ny vår, og Robinson står i mål med sine 33 år, med to keepertalenter jeg hentet for flere år siden rett bak og er ivrige etter å ta over.

Isaac Osbourne var ingen stjerne i Liverpool, men er stjernen i forsvaret nå, sammen med Kevin Hofland, som jeg kjøpte foran årets sesong. 33/34 år og har gjort underverker med forsvarsrekka, slipper inn mye mindre mål med han, selv om Burdisso var førstevalget, men han fikk ikke arbeidstillatelse gitt.

Tiende sesongen er snart ferdig, seriegullet er sikret, fire kamper igjen, tapte første kampen, ingen flere tap! Semifinale i CL, finale i FA-cupen og allerede vinner av Ligacupen. Stadion har ennå ikke plass til 20 000, men det nærmer seg. Økonomien har gått fra å være nær konkurs til å bli rundt 100 millioner pluss, men stiger vel en del nå som jeg for første gang er med i CL.

Og Arsenal... De har på god vei til å rykke ned! Trenger et mirakel for å berge seg, var forventet å kjempe om tittelen.

 

Blæh, ble visst skriveglad på natta!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340