Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 mai 07, 00:32
Opprinnelig postet av aavdst
Når vi først er i det klagende hjørnet  ... så synes jeg den nyeste storskjermen burde stått i hjørnet mellom VIP-tribunen og kortsiden der bortesupporterne får plass. Slik at den står i diagonal linje fra den andre storskjermen. På denne måten får alle - uansett plass på stadion bra utsikt til en av skjermene. Når den henger på kortsiden slik den nå gjør, vil de som sitter på P og Q feltet på "folketribunen" ikke sett den så godt, da det blir for skrå vinkel. Ikke så lett å se den som står oppe ved Plamkehaugfeltet heller, da det er mange mennesker langs folketribunen som blokkerer synsfeltet.  Men gressmatta vår er iallefall bra!!!

Jeg må si meg veldig enig. Skjønner fint lite av hvorfor de har plassert storskjermene på den måten istedenfor diagonalt i hvert sitt hjørne slik at alle får se. Jeg sitter selv høyt oppe på felt P og har nå nærmest ingen mulighet til å se noen av skjermene. Hvis de hadde plassert den nye storskjermen i hjørnet mellom bortesupporter-kortsiden og VIP-langsiden så ville derimot jeg og alle andre som sitter i området hatt muligheten til å se. Plasseringen virker ulogisk.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340