Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 apr 07, 17:47
Syns Vikingspillerne er direkte ufine mot FFKs mannskap. Det verste er jo at Stokholm tråkker på Tarik, dommeren ser det(Det har han senere uttalt til media), men velger å la det passere. Han mente det var et uhell. Det er ikke et uhell når en spiller blir tråkka på fordi Viking ser på han som en farlig motspiller. De hadde et par hodeløse taklinger til, som dommeren velger å belønne med frispark og kanskje, hvis vi er heldige, et gult kort. I tillegg kommer jo Ijeh. Makan til stygt spill har jeg da aldri sett, og dette er overhodet ikke noe jeg sier pga. hudfargen hans! Han er en god spiller jeg har stor respekt for, men han har et stort spekter av ufine triks. Husker spesielt en situasjon hvor Gerrbrand takler Ijeh hardt og kontant, men rent. Like etter får Gerrbrand ballen, da løper Ijeh inn i ham og er ikke i nærheten av ballen. Han hadde også et par etterslengere til. Selvfølgelig kan FFKspillerne være ufine på banen, og det skal være knallhardt og tøft å spille fotball, det er ikke det. Men når Viking kommer med såpass stygge taklinger og etterslengere og tråkket på Elyounoussi, da bør det belønnes med gult eller rødt kort. Kan jo nevne et par ting fra Aalesundkampen også.. Det var en spiller på Aalesund, husker ikke hvem, som taklet Elyounoussi gang på gang. Etter 4-5 taklinger fikk han gult kort. Hadde Edvartsen valgt å gi ham gult kort etter den første eller den andre stygge situasjonen hadde spilleren skjerpet seg. I stedet fikk han lov til å hakke på beina til Tarik et par ganger til, før han fikk gult kort og ga seg. I tillegg har vi jo den omtalte diskusjonen hvor Holm takler Tarik. Dommeren uttalte dette etter kampen: "En Aalesundspiller(Karl Oskar Fjørtoft) sto i veien for meg, så jeg ikke fikk sett situasjonen. (Greit nok, men nå kommer det) Dessuten var det ingen FFKspillere som protesterte og ba meg gi ham rødt kort"..Er mannen helt dum? Hvis FFKspillerne hadde klaget, hadde han da gitt Holm rødt kort, tør jeg spørre? Det eneste som kunne skjedd var jo at en fra FFK hadde blitt belønnet med gult kort.. Dommere gir jo ikke rødt kort etter hva spillerne mener..Herregud.. Håper Tromsøspillerne og spillerne forøvrig i Tippeligaen holder seg for gode til slikt grisespill, enten det er mot Tarik, andre FFKspillere eller spillere fra andre lag.

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340