Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 25 apr 07, 01:49
Endret: 25 apr 07, 01:51

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Heavy spilte på v.kant mot Gjøvik / Lyn. Det er direkte misbruk. Det er ikke den plassen han er god på. Som jeg har sagt tidligere, denne spilleren er en typisk boxplayer, og da må vi spille på han deretter. Han er ikke spisstype ala Toth / Hoås som henter ballene nede på midtbanen. Så jeg har fortsatt tro på Heavy som spiss, men han må brukes riktig. Slik FFK bruker spissene sine, tviler jeg på at Heavy passer inn i laget i det hele tatt.

 Her er støtte til det du sier fra en finne som kjenner finsk fotball, Honka og Vourinen langt bedre enn meg selv i alle fall:

 Vuorinen is not a national team level player. He might be in five years, who knows. The best Finnish players  play in bigger leagues, not our own. Vuorinen scored surprisingly lot of (too many, so to speak) goals last season in our  league and obviously your club thought he`d do the same in your league. I don`t think he would have done the same here. He just had a season where everything was at his side. The history of football is full of stories like that.

 Perhaps your club doesn`t have midfielders who can get the ball to Vuorinen as he is purely a goal scorer.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340