Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 22 apr 07, 13:33
Opprinnelig postet av RC2
Gjøvik/ Lyn manglet visst 10-11 mann i denne kampen, i følge en jeg snakket med på tribunen som var fra Gjøvik. Med tanke på det synes jeg flere av spillerne på FFK skuffet. Spesielt ivorianeren hadde jeg forventet skulle herje mer, men han fikk ikke stort til mot dette middelmådige 2.divisjonslaget. Martyn synes jeg også var skuffende i denne kampen. Hadde virkelig forventet mer av ham, spesielt etter det supre innhoppet hjan hadde mot Lyn. Hadde trodd han skulle styre midtbanen. Istedet var det jo Elvestad som var mest synlig av de to. Ellers var Toth rimelig tannløs dersom vi ser bort fra det ene målet han skåret. Slik sett er jeg ikke enig i de som sier at A-lagsgutta tok tak i kampen. Og når det gjelder Heavy, er det ikke mye pent å si etter denne kampen. Han hadde et par gode raid tidlig i kampen, men så var det brått slutt. Det så vi også på 2.laget i fjor. Mannen får ikke til noe som helst. Han hadde et supert innhopp mot Start i cupen i fjor høst. Da fikk jeg virkelig troen... men siden den gang har han nesten ikke vært skyggen av dette engang. Skuffende. Selg! Om vi får noe for ham da? Tank at vi brukte 5 mill på ham. Det er jo latterlig! Standarden i finsk toppliga må jo være fryktelig lav.

De som får godkjent er Prytz og Gardar med sitt hattrick. Likevel vanskelig å bedømme Gardar, da han fikk det utrolig enkelt mot et tafatt G/L-forsvar. Det var jo vid åpent til tider. Så om Gardar kan utrette noe i TL, er vanskelig å spå med tanke på denne kampen.
De ledet 4-0 etter 20 min eller noe og da blir det tamt

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340