Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 21 apr 07, 16:20
Jeg har akkurat registrert meg som bruker. I dag fikk jeg mail om at laget mitt var godkjent. Forundringen var stor når jeg oppdaget at i følge tabellen er det spilt 3 kamper og laget står med 1 poeng. Jeg har jo ikke hatt noe lag før i dag.... hvordan kan jeg da ha spilt 3 kamper?

Er det slik at spillet plasserer meg inn i en serie som er i gang, og tilfeldig gir meg poeng? Som om jeg skulle ha spilt kamper?

Ellers vil jeg si at mitt førsteinntrykk av spillet er skuffende...med tanke på at det er såpass populært og stort som det er. Det er skikkelig tungvint å sette opp laget og slike ting. Man må jo bla frem og tilbake for å vite hvordan spillerne er. Hadde vært mye bedre om statsen (kvalitetene) stod der man setter opp laget. Som det for eksempel er i Xperteleven. Er det jeg som har misset noe? Eller er det så tungvint?

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!

www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340