Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 19 apr 07, 18:01
Opprinnelig postet av Superkjegle

>> Men kiosker og toaletter? Er de dimensjonert for 12 800 tilskuere??

Har du nogensinde vært på en stadion der kiosker og toaletter er skalert for full stadion?
Blir aldri nok i pausa..


Den råeste dassen jeg har brukt på de britiske øyer var pisoiret på St.Mirren stadion sør for Glasgow...  Der hadde de et gigantpisoir med plass til ca 50 -60 mann av gangen, rommet var utstyrt med øy i midten, med pisserenne rundt hele innervegg og yttervegg, hehehe. Rommet var malt glatt svart, noe som er hendig etterpå mht spyling, lol. Og lukta? Røska skikkelig i nesbora, ja. Det må være all bittern de driver å tyller i seg før kamp...

Jeg reagerte spontant på at dassen på nye stadion bare hadde dør inn og ikke også dør ut, noe som er helt håpløst mht avvikling av køer...

Jeg vil tro at et sted mellom 10 og 20% må på dass i pausa, og hvis tribuna tar 2000 mann, ja da blir det fra 200 til 400 personer som må på dass i løpet av 15 minutter. Skal ikke mer enn et kjapt overslag til før man forhindrer vanvittig underkapasitet... Ser stygt ut på nye stadion, syns jeg... Vi får se.

Av en eller annen grunn er det utrolig sjelden at jeg går på dass under kamp, det må ha noe med adrenalin-nivået...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340