Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 09 apr 07, 21:29

Opprinnelig postet av ffkfmv
Jeg mener sterkt at ved å ta to steg ut både på 1- og 2-0 målet burde Shabaan ha avverget disse målene.
Han skal ha for at han stod bra ellers, men feltarbeidet hans er ikke godt nok rett og slett.

Etter det jeg så tok vel Shabaan ett eller to steg ut på den andre scoringen, men kom litt på halvdistanse da Sungot vant duellen. Syns forøvrig han var litt passiv på det siste målet. Første målet var vel greit. Han rakk ikke å få opp armene før ballen lå i nota.

Skremmende dårlig i dag. Vi forsvarer oss bra i 1. omgang. I 2. omgang løfter vi laget litt, men da blir vi straffa bakover. Det mest skremmende er vel at vi ikke skaper én eneste målsjanse, og at målene fortsatt renner inn, selv om vi har hatt fokus på det deffensive.

Vi kan jo håpe det skyldes premiére-nerver, og at guttane vil reise seg nå som den første kampen er unnagjort. Vi har jo også en del spillere på skadelisten. Ramberg var nevnt som en av de dårligste i dag, men hva med Stadheim? Han bør være langt unna startoppstillingen i neste kamp, selv om ingen av de andre med skade er tilbake. Må jo være bedre å bruke Kouadio. Ihvertfall på hjemmebane når vi ikke bare skal forsvare oss.

Nå skal vi ikke skylde på spissene for at det ikke skapes noe fremover, men synes det ser veldig tynt ut på topp. Får håpe Toth finner tilbake til formen fra i fjor. Han er vel vår beste spiss når han er i form. Men vi mangler en klassespiller på topp.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340