Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 05 apr 07, 00:18

- står det ikke noe sted om de er høyre back eller midtstopper. det eneste som står er defender. er det så lett som å bare sette en forsvarsspiller i forsvaret?

Svar: Nei. Du bare setter opp 4 forsvarere. Du kan velge trøye nummer på spillerne, og alle spillerene har favorittnummer. Vet ikke om det har noe å si med om de er venstre eller høyre. Men 2 er vanligvis høyre back og 3 venstre.

 

- vi må ikke følge med på hver kamp? men det lønner seg kanskje. eller er det bare sånn at resultatet kommer uten at vi kan se de spille?

 

Svar: Nei man må ikke følge med, men man må jo sette opp 11 spillere + helst 5 reserver. Resultatet er klart 1 minutt etter kamstart, og du kan gå inn på matches og se kampen etter at de er ferdige.

 

- trening på expert elleven, må jeg sette opp noe der, skjønte ikke helt den biten jeg

Svar: Laget har vanlig trening hver dag. Men du kan boostespillere for å heve formen Deres. Men det koster flesk, men kan absolutt lønne seg kontra å kjøpe spillere.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340