Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 04 apr 07, 21:25

Opprinnelig postet av Vlad
personlig er jeg glad for litt britisk blod på laget..han er offensivt ute og sier han ikke er kommet for å slite benk..bra ! keeran!!

Jeg er full av positive fordommer overfor spesielt irske spillere. Har inntrykk av at de er svært disiplinerte lagspillere, og at de egentlig spiller veldig rent og ryddig, samtidig som de trår til i taklingene som om de gjorde en dårlig kamp om de ikke mistet en tann eller to. Vet ikke hvor mye det gjelder alle og enhver, men et sted må jeg ha fått det inntrykket. Beskrivelsene av Martyn passer da som omtrentelig i alle fall.

Ellers er det en bra ting med Martyn at motivasjonen hans burde være på topp. 27 år, da er nok dette den sjansen han får til å skape en proffkarriere i utlandet. Hvem andre vil vel ha ham hvis han flopper i FFK? Han har alt å vinne, ingenting å tape.

Noe av det samme gjelder for Beko og Konan. Deres vei videre i karrieren beror på at de viser i FFK at de er for gode for norsk fotball. Jeg mener, én ting er å elske byen og være lokalpatriot, men når vi en gang har utenlandsproffer på laget som ikke har den tilhørigheten så er det bra at de er spillere som har alt å bevise.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f