Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 23 mar 07, 17:19
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av T.Olsen
Opprinnelig postet av El Gordo

Ikke alle er like negative:

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=5536

El Gordo



Det der var jo bare vås

 

Hahahaha... Latterkrampe.... LOOOOOOOOL... hahahahaha.... den her synes jeg var fin:  Rutinerte Anders Prytz tar over venstrabacken for langtidsskadede og overvurderte Bertelsen. Svenske mangler tempo, men skal være langt bedre i possisjoneringsspillet en Bertelsen (Hvilket ikke sier så meget egentlig). I mangel av et bedre alternative er fortsatt Czwartek førstevalg på høyrebacken. Det er vel tvilsomt at FFK forsvaret fratar de andre tippeligaangriperne nattesøvnen.
Lo også av kritikken som de hadde på bilettprisene... lurer på hvor mye det vil koste på deres nye arena jeg? :P

 

Nå har de faktisk et poeng når det gjelder høyreback. Czwartek har perioder han er dårlig, og folk maser om innkjøp av ny høyreback. Så har han perioder han spiller helt greit, og folk ikke sier noe. Han er ofte veldig usikker, og spiller ballen rett opp på førstebevegelsen. Plasserer seg ofte feil, men redder seg ofte inn på hurtigheta.

 

Når det gjelder billettpriser, så er det vel ingen tvil om at FFK er kriminelle? Ikke bare i treningskamper skal de være griske, men og også i seriekamper. Vi har jo hatt en av de aller aller dårligste stadionene i tippeligaen de siste åra, men allikevel kjørt på med blodpriser! Tror jeg betalte 110 kroner når jeg var på lerkendal jeg. Eller om det var 90.... Husker ikke i farta. Der hadde jeg tak over hodet. Jeg slapp og pisse under en tribune der det stinket noe helt jævlig, jeg slapp og stå kø i kiosken 10 minutter ut i andre omgang, og jeg hørte faktisk hva speakeren sa...

---------------------------

Ære være plankebyen!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340