Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 22 mar 07, 23:10
Endret: 22 mar 07, 23:12

Litt vemodig. Det ser veldig stakkarslig ut der om dagen, alle seter er fjernet, lyskasterne er borte, måltavla ser definitivt ut som at den har stoppet, skruer og mutterer ligger igjen langs hele tribunen. Selv gressmatta så uvanlig gul og glissen ut. Ingen speakertjeneste selvfølgelig. Men samtidig ble det et verdig farvel å se FFK vinne 3-0 i det som ganske sikkert ble siste gang jeg så FFK på ærverdige gamle stadion. Får håpe det ikke blir omvendt på nye stadion - at det først og fremst er stadionanlegget som sådan man har å glede seg over... 

Men det var det som du skjønner ingenting som tydet på. Enkeltspillere til side så har Grønhagen utvilsomt gjort noen meget riktige grep med spesielt den defensive organiseringen av spillet. Når dette laget får spilt seg enda bedre sammen tror jeg i grunnen de skal bli ganske vriene å slå.  


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340