Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars B

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 feb 07
Innlegg: 14

Lagt til: 02 mar 07, 11:43
Endret: 02 mar 07, 12:03
Opprinnelig postet av FFK1903

Får håpe han ikke ender opp som småfeit flopp i Leeds som Tjorven Brolin selv.

Eggen likte tydeligvis ikke at det ble hintet om at FFK var dårlig trent på samme tid i fjor, he he.

 

Er vel ikke så rart at Eggen ikke likte dette spm.som blir stilt gang på gang, når det er direkte feil, og at det forsetter å komme selv etter FFK,s beste sesong siden 1966, som også ble kronet med cupgull. At Fredrikstad hadde dårlig ork ifjor, medfører ikke riktighet. det var ikke der vi tapte kampene. Når det er sagt så er ingenting bedre hvis spillerne blir enda mer disiplinerte treningsmessig, og blir enda mer profesjonelle. Husk at fotball er en komplisert spill. Kondisjon alene gjør ikke FFK til et topplag. KTE prioriterte mer trening med ball, teknikk etc, mens nå Grønis bruker mer av den "gamle" metoden, med mye mer fysisk løpetrening enn det KTE gjorde..sånn er det når man bytter trener, og får inn en annen treningsfilosofi, men slik vil det alltid være. Hvordan FFK kan bli et topp 4 lag med det mannskapet vi har pr dags dato, kan jeg ikke helt i min villeste fantasi se. Men ingenting ville glede meg mer, enn hvis jeg tar feil. Men Grønis har mye å bevise.  


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340