Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 01 mar 07, 20:57
Opprinnelig postet av FFK1903

I ordet frisparkskytter så mener han kanskje å skyte i målet, i så fall er jeg enig i at det har vært en liten mangelvare. Kvisvik er god på å slå frispark (altså innlegg), men ikke så god på å skyte dem. Vi skulle hatt en som kunne puttet mål på frispark på rundt 20 meter, det har jeg i grunn savnet en stund i FFK når jeg tenker meg om. Det har vært et og annet drømmetreff fra enkeltspillere, men i grunn ingen som har pekt seg ut til å være fast til å skyte. Vi har ingen Gamst på laget i så måte. Men jeg kunne alltids gjort en glimrende jobb, mine langskudd er fryktet!

 

Frisparka til Kvisvik var en av de få tinga jeg var virklig misfornøyd med ifjor. Han virka usikker, udrilla og tafatt, og hadde sjelden eller aldri virkelig gode forsøk på mål.

Jeg tipper dette var fordi han ikke ble drilla på trening som seg hør og bør med en spesialist, og dette må nok trenerapparatet ta på sin kappe.

Jeg trodde virkelig at det i moderne fotball ble jobba intenst med sånne spesialoppgaver?

Jeg vil tro det er naturlig å ha to frisparkspesialister i hver eneste førsteoppstilling, en venstrebent, og en høyrebent, sånn at man kan stå to mann og true begge kanter av muren ved frispark, spesielt når det er litt avstand til mål sånn at man kan få stor effekt av skru i ballen...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340