Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 01 mar 07, 18:03
Endret: 01 mar 07, 18:06
Opprinnelig postet av HotDream
Så hver eneste kamp jeg, og har alle på hard-disk. 3 målgivende? Det hadde han da i rettferdighetens navn bare i cupfinalen alene.......

Jeg glemte å understreke at jeg siktet til serien, og Kvisviks 3 målgivende der er rett og slett svakt. Det er vanskeligere å finne tall for Norgesmesterskapet. Kvisviks prestasjoner i cupfinalen var selvsagt både vel og bra, men samtidig så overskygger den enkeltkampen alle de andre kampene i serien, hvor han ikke presterte på det området. Cupfinalen gjør at folk "glemmer" dette.

Opprinnelig postet av HotDream
Fint at noen fler melder seg på i konkuransen (?) om å ta dødballer, men å dra fram Fofana er litt tidlig. Blir skikkelig langskudd  isåfall, han er jo i Afrika. Prydz så ut til å ha krutt i foten.....

Ja, det er fint at noen melder seg på i konkurransen. Man ser til stadighet eksempler på spillere som hever prestasjonene dersom de får en konkurrent til sin posisjon på laget, og jeg tipper vi vil se en lignende effekt hos Kvisvik, evt. at noen andre tar over ansvaret for dødballene og presterer bedre. En vinn-vinn situasjon.

Årsaken til at jeg nevnte Fofana var rett og slett fordi at dødballegenskapene var en av de tingene som ble fremhevet, da Fofana ble beskrevet i FB for en god stund siden.

– Fofana har mest erfaring fra A-lagsfotball og spilte også Champions League-finalen i Afrika. En venstrebent spiller, med gode innlegg som er dyktig faste situasjoner. Han er også den raskeste av guttene.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340