Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 01 mar 07, 14:32
Endret: 01 mar 07, 14:36
Bryggen i Bergen kan sammenlignes med Gamlebyen og begge steder vil det være uaktuelt å bygge noe nytt.  Torvet i Fredrikstad derimot har ikke noe helhetlig utrykk som det er.  Torvet forlenges idag over Glomma mot ny moderne bebyggelse der.  Det vi er uenige om er vel egentlig bare om dette nye bygget skjærer seg totalt mot Gjensidige bygget eller ikke og det synes ikke jeg.  Til det er Storebrandbygget for dominerende. 

Trehusbebyggelsen i sentrum av Fredrikstad har tapt for lenge siden.  Det er trist, men det er bare å innse at slik er det.  Fredrikstad får nå et urolig fett hotel selv om jeg er usikker på om behovet er der.  I tilleg blir den delen av byen flott og moderne.  Fredrikstad store svulst heter Torvbyen.  Her skulle Politikerne hatt baller nok til å rive hele greia og lage en stor park.


Det eneste som burde vært gjort med dette nye (fbimg.no.publicus.com/apps/pbcsi.dll/bilde) bygget  var at de skulle lagt på et par etasjer.  Da ville nemlig Gjensidige Bygget skilt seg mer ut.  Nå så forsøker de å "forlenge" det med samme høyde.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f