Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 01 mar 07, 14:09
Endret: 01 mar 07, 14:11
Jeg synes også det nye bygget på torvet ser bra ut.  Det blir ikke bygget i den stilen som Gjensidige bygget har mer, det er for dyrt, det er umoderne og det er ufunksjonelt.

Nå har jeg bodd over 10 år i Oslo og her blir jeg boende.  Oslo er en by med mange ulike kvartaler med sitt særpreg og jeg synes det er en kjempefin by.  Grünerløkka, Grønland, Gamlebyen, St. Hanshaugen,  Frogner, Majorstua, Sentrum rundt NSB, Sentrum Karl Johan til Slottet, Kvadraturen og Aker brygge har alle helt ulike utrykk, men har mye helhet og flotte bygg.  De siste årene har det vært gjort mye rehabilitering og nybygg.  Området rundt Operaen tror jeg kan bli veldig bra.

Og hvis du savner Fredrikstad sentrum slik det var så ta deg en tur til Grünerløkka.  De fleste fra Fredrikstad kjenner bare til Oslo fra NSB til Parleet hvor de spiser på Egon`s før de svinger over til Aker brygge og de gjør det samme neste gang de er her.  Oslo har alt fra Frogner som har mye Paris i seg til Grønland som er som et annet land.  Gammelt og slitt, men spennende.  Oslo har også mange bra Parker hvor det yrer av folk om sommeren med mye underholdning. 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f