Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 feb 07, 04:47
Endret: 25 feb 07, 04:48

Kort om kampen .... kjedelig derby. Dinamo putter på to feil gra Hajduk forsvar. begge to skåres av Dudu (Eduardo Da Silva) som skårer sitt 21. og 22. mål på 20 kamper. I tilleg så skårte han 2 mot Israel og 1 mot England i EM kvalikken. Altså gutten er giftig som bare det. Dessverre tror jeg han forsvinner til sommeren fordi Dinamo har ikke råd til å si nei til en pris på mellom 80 og 100 millioner kroner for ham....

 

Fin og elektrisk stemmning på tribuner. Torcida (Hajduk supportere) i meget stor tall. Største på mange år... Ca.. 5000. Fint med bluss og flagg fra begge sider. Ingen bråk og rundt 1400 politimenn rundt kampen. Kampen var også prøve for kroatisk fotball forbund innfør UEFA da Ungarn og Kroatia søker om EM i 2012. Største kandidaten er Italia og jeg må innrømme at jeg blir meget skuffet hvis vi ikke får det. Spessielt med tanke på alt som skjedde i Italiensk fotball i det siste året.

Bilder ??? vent jeg må se ...

www.badblueboys.hr/forumv2/index.php

Her er i hvertfall linken for tråden om kampen. Bilder kommer etterhvert. Klikk deg også på andre linker på tråden for da kommer du sikkert til galeriet da....

Dinamo leder nå med 6 poeng. Det er 13 kamper igjen. Den kroatiske ligaen har 12 lag og fra og med i år spilles den i 3 runder. Hvordan bestemmes det hva hvor og når vet jeg ikke. Miroslav og jeg kommer til å ta oss en tur enten til bortekamp mot Rijeka eller hjemme mot Hajduk. Begge kampene spilles i månedskifte april/mai. Er det flere som er interesert bare si ifra. Jeg kommer med nærmere info. Før du planlegger noe husk at FFK sessongen er i full gang da....

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340