Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 18 feb 07, 23:28
Endret: 18 feb 07, 23:29
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Mye prat her nå, men skal jeg si hva jeg har erfart utfra hva jeg har sett FFK guttene gjøre på helsestudioet så trenger de seriøst en mer personlig oppfølging der. Makan til slapp trening har jeg ikke sett fra gamle tanter engang. De bare skummer seg igjenomm øvelsene uten noen som helst for for kvalitet, med noen untak selvfølgelig. Men de fleste blir knapt nok slitne. Svette blir de først når de avslutter med å løpe litt på trende-mølla. De spillerene som utmerker seg positivt er faktisk juniorspillerene.

FFK burde koste på seg å ha en ressurstrener på plass som følger opp gutta på gymmet såvel som på fotballbanen slik at de yter maks på hver trening.


 


Meget bra og interessant innlegg forresten.
Når det gjelder det med treningsstudio, så har jeg hørt at de skal få et eget treningsstudio på den nye stadion. Når det er på plass regner jeg med at de vil få vesentlig mer oppfølging på dette området. Ut i fra hva du sier så virker det absolutt som det er på sin plass ja.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340