Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 15 feb 07, 23:12
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Sikkert riktig det du sier om formasjonene. Særlig i 4-3-3 med en møtende spiss (typisk Toth) så legger man opp til at andre på laget skal score målene.

Jeg ønsker meg en toppspiss jeg også, en Nannskog hadde vært helt topp. Men mer for underholdningsverdien enn fordi jeg tror det i seg selv vil lede til medaljer.

 

En Nannskog hadde vært hyggelig det, men da er jeg redd vi måtte hatt en Pall også... De to utfyller hverandre så sinnsvakt godt...

 

Når det er sagt, jeg tror på ingen måte at FFK sliter veldig i forhold til spisser, utfordringen blir å få midtbanen til å følge etter. Hjelper dessverre ikke å ha en god møtende spiss som Toth dersom ingen kommer etter på løp. West er en type som kan ta disse løpene, men siden han tilbringer mer tid i sykestua enn på gresset håper jeg at Tarik tar utfordringen og gjør mans jobb i år. Personlig er jeg litt redd for at Tarik ikke kommer til å fortsette den meget gode utviklingen han hadde i sesongen 2006



Problemet med Nannskog og Páll G. er at de funger som smør på Stabæk, det mest kåntringskåte laget i tippeligaen. I praksis hadde de bare disse to spillerene, som altså trives usedvanlig bra når Stabæk ligger i etablert forsvar og kan støte opp. I FFK hadde disse to spillerene fått langt mindre å si for resultatene, fordi vi spiller annerledes, vi spiller med ballbesittelse, hele laget med i angrepet osv osv. Vi er også raskt i angrep, akkurat som Stabæk, men i tillegg fører vi kampene, vi legger mer og mer trykk på motstander, noe Stabæk aldri evna, fordi det er altfor tynt bak de to gutta.

Jeg tviler meget sterkt på at de to spillerene vil få tilsvarende effekt i årets liga, forresten. Nå kjenner vi mønsteret. Kanskje de to til og med kommer til å bli en (eller to, da) flopp(er).

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340