Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 15 feb 07, 13:52
Opprinnelig postet av dracula

Hei #78.

Synes bare at det er OK å si meg enig i dine vurderinger av FFK sine spisser.

Mye Adecco-klasse her.

Håper selvsagt som deg at Fonfana slår til.

Ser også for meg Tarik som brukbar spiss.

Om det bør være Hoås eller andre som møtende spiss er jeg fortsatt usikker på.

Håper virkelig at Vuorinnen holder høyr nok nivå til å danke ut den HOås vi har sett så langt.

Når det er sagt, mener jeg Hoås har potensiale. Sperrene hans sitter i hodet, er Egoet for stort eller hva er det som hindrer framgang.

Gardar er for meg fortsatt en som er /var totalt uinteressert for andre enn enkelte i FFK.


Virker som vi er ganske enig ja.

Bortsett fra at jeg ser på Heavy som en helt annen spillertype enn Hoås. Hoås er helt klart en møtende spiss, som er god med ballen i bena, stor og sterk og således flink med mann i ryggen. Dog syns jeg han bruker de fysiske fordelene sine for lite, han må bli tøffere. Tror ikke han har for stort ego, snarere tvert i mot, men tror han har mye å jobbe med på det mentale plan. Heavy syns jeg ikke er god som møtende spiss, til tross for at han er sterk og ganske stor. Da er han bedre som bakromsspiss, er ganske rask og aggresiv. Jeg føler derfor ikke at de konkurrerer med hverandre, for går ut i fra at Grönhagen vil ha en møtende spiss og en bakromsspiss, men det vet jeg jo ikke.

Tror de møtende spissalternativene vi har per dags dato er Gardar, Hoås, Toth og kanskje Kvisvik. Mens bakromsalternativer er vel West, Heavy, Tarik og Fofana(hørt at han er veldig rask).

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340