Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 15 feb 07, 11:59
Sånn som jeg ser det er det to ting som er helt sikkert. Det første er at et lag ikke nødvendigvis må ha to spisser som dunker inn mål, men da er laget avhengig av at mange scorer mål, for med noen få unntak(Arsenal under George Graham f.eks.) så er man avhengig av å score mange mål for å være et topplag.
Det andre er at FFK har helt klart nok spisser, er ingen tvil om det. Problemet er vel snarere at vi ikke har gode nok spisser. Ut i fra hva jeg har sett på trening og treningskamper så vurderer jeg Gardar og Vourinen til å være middelmådige. Hoås og Toth er også middelmådige, men Hoås har potensiale til å bli meget god. West har vært meget god, men det er lenge sia. I tillegg har vi Fofana som vi ennå ikke vet hva står for og Tarik som også kan benyttes som spiss, men da må noen andre ta høyre midtbane,så er vel best om han blir brukt der.

Derfor mener jeg at vi trenger en skikkelig god spiss i dette overgangsvinduet, en på nivå med de beste spissene i tippeligaen. Jeg tror også Grönhagen er på utskikk etter en spiss, men spørs om han klarer å finne noen som er gode nok og som vi har økonomi til hente. Dersom Fofana kan spille spiss og holder Edu nivå så tror jeg derimot vi kan ha et kjempeangrep med Fofana som bakromsspiss og Hoås som møtende, men vi vet jo ikke om Fofana tar nivået allerede i år. Men hvis vi går ut i fra de spillerne som er her nå(ser bort fra Fofana), så er jeg enig med trådstarter, da tror jeg vi har et spissproblem.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340