Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 feb 07, 01:16
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Benkeslitern;

Dette var tall fra fjorårssesongen, da var Brenne FFK-spiller. Ellers er det bare å lese grundigere i statistikken, de eksemplene jeg trekker fram er representative nok for hele serien. Mye viktigere enn å ha enkelte toppspisser er å ha mange spillere som scorer mål. De lagene som har hatt det har alle gjort det bra. Men aller viktigst er at laget har evnen til å dra i land seieren, ikke å score flest mulig mål. Dt er var her forskjellen lå mellom RBk som vant og Stabæk som ble nr fem. RBK hadde bare to spillere som scoret mer enn tre mål, utover Ivers var det Frode Johnsen med seks.

Hvis det var så avgjørende med toppscorere på laget skulle Stabæk ha vunnet suverent, Lillestrøm blitt nr to, og Brann ville kjempet om kvalikplassen. Hvis du mener jeg tolker statistikken feil så vær velkommen til å peke på hvor og hvordan.

Er likevel enig i at Brenne var viktig. Ikke fordi han scoret så fryktelig mange mål egentlig, men fordi han ofte scoret avgjørende mål. Det er ikke fritt for at FFK-spillerne ofte ser litt tafatte og viljleløse ut foran mål, og her var Brenne et verdifullt unntak. Men jeg tror det vil være bedre å gjøre noe med vinnerviljen i hele laget, heller enn å basere seg på at enkeltspillere skal redde oss hver gang.

Tror du RBK hadde tatt seriegull,uten Iversen?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340