Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 15 feb 07, 00:45
Endret: 15 feb 07, 00:49

På VG`s spillerbørs fikk Bertelsen i snitt 4,19, mens Tamas fikk 3,78. I den grad det sier noe ser det da ut til at Tamas var en helt ok erstatter for supertalentet Berthelsen. Som lag presterte ikke FFK noe vesentlig bedre med Bertie enn med Tamas, ikke bedre overhodet, egentlig.

Mitt inntrykk av Tamas er en spiller med god arbeidsmoral og en profesjonell holdning, men med ferdigheter som kommer litt til kort i Tippeligaen. Han endte tredje sist på VG`s spillerbørs (totalt 144 spillere). Vanskelig å bortforklare det. Men Bertelsen, som vel aldri har fått så mye uhemmet skryt i sin karriere som siden han ble skadet i fjor, endte på en 124. plass, som nest dårligste FFK`er, hårfint bedre enn Tamas.

Min høyst personlige konklusjon blir at det er all grunn til å gi Tamas en respektfull takk for innsatsen, og ellers takke og bukke for nykommer Anders Prytz. Han kommer neppe til å være svakere enn Bertelsen (med all respekt) var første halvdel av sesongen i fjor.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f