Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 13 feb 07, 15:07
Endret: 13 feb 07, 16:36
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Da ser jeg for meg følgende lag:
-----------------------------Rami Shaaban---------------------------------
Ny spiller----Gerrbrand-------------Raio-----------Prytz/Bertelsen
Tarik-----------Jonna-------------Ny spiller-------------Kvisvik
----------------Ny spiller-----------En av de spissene vi har(mest tro på Hoås)----


Ingen defensiv midtbanespiller ?? Da er jeg redd måla renner inn bakover igjen. Jeg ser heller for meg at ( uten ivorianere ) Jonna tar Brenne sin plass, og så skaffe en bedre defensiv spiller enn Berg som defensivt anker.

Tja, hadde vel sett for meg at den ny spilleren jeg har plassert på midten der er av offensiv karakter, slik som Brenne var. Så da må jo Jonna ta mer defensivt ansvar. Alternativt så kan vi jo få tak i en virkelig god defensiv midtbanespiller, og så gi Jonna ansvar for de offensive dypningsløpa. Føler at han er så allsidig at han både behersker det offensive og det defensive aspekte ved midtbanerollen.

Men ellers, er det noen som er enig i at vi trenger en skikkelig god spiss? At ingen av de vi har nå holder topp tippeliganivå? Vi har nok av spisser å velge i, men syns de er ganske javngode og ingen av de har bevist at de er virkelig gode på dette nivået. Nå kan det jo selvfølgelig hende at Fofana kan vise seg å være en toppspiss, men vi kan ikke regne med det. Eller kanskje Tarik kan gjøre det stort i den rollen? Muligens også West kommer tilbake i godt gammelt slag, men han har jo uansett ikke bøtta inn mål da, er vel ikke den mest avslutningsdyktige spissen, men skaper mye sjanser. Føler vi trenger en god forsterkning på denne plassen.

Moderator: Fjernet unødvendige sitater. Se lenger ned.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340