Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 04 feb 07, 20:29
Endret: 04 feb 07, 20:30
Jeg var og så kampen, syns svensken gjorde det ok +, tror han har en 50/50 sjanse på kontrakt, holder en liten knapp på kontrakt. Han var trygg med ballen og slo gode pasninger. Ble ikke utfordret noe særlig på fart, så fikk ikke sett hvor rask han er. Han imponerte ikke spesielt, men spilte på det sikre. Virker som en rutinert og grei erstatter å ha i Bertelsens skadefravær.

Han Ukrainern spilte hele andre omgang, visste ved noen anledninger at han innehar bra teknikk, men samtidig ble han alt for vek i duellene og slo til stadighet ut med armene i håp om å få frispark. Så også ut som han hadde store problemer med å vite hvordan han skulle bevege seg på topp, noe som for så vidt er forståelig, da han kun har en trening på spenst bak seg før kampen.

Ellers så kan det virke som om ryktene om at Hoås har vist veldig gode tendenser på trening i det siste holder stikk. Syns han var den klarte beste av spissene i dag. Var mer bevegelig enn tidligere og gikk ordentlig inn i hodedueller og vant de aller fleste. Var også venn med ballen og gjorde mye bra. Noen ganger faller han likevel tilbake til gamle takter med å gjøre ting litt for vanskelig. Stadheim som noen her hadde hørt at var meget god faller litt i den samme fellen til tider, gjør ting unødvendig vanskelig, men samtidig så lyktes han en del ganger og var helt klart av dem bedre. Mika overrasket litt positivt, men så hadde jeg også minimale forventninger til han da.

Av de som skuffet mest var Vourinen, Toth og Jørgen Magnussen. Jørgen spilte høyre back og jeg syns han tydelig viste i dag at han ikke har nivået inne. Ble til tider runningsbøye på sida der og hadde tydelige tempoproblemer. Både Toth og Heavy var stort sett litt for sent ute hele tide, både i dueller og når de selv hadde ballen så gikk det for trekt, og de var ikke venn med ballen. Har hatt litt tro på at Heavy kan slå igjennom i år, men etter dagens kamp er det ikke mye som tyder på det. Da har jeg mye mer tro på at Hoås kan gjøre nettopp det.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340