Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 feb 07, 13:34
Opprinnelig postet av ffkfmv

Ja dere gjør en flott jobb.

Men syns dere er alt for tidlig ute å stenger tråder. Fikk nettopp stengt en tråd fordi jeg nevnte Charlie Miller.. Er ikke alle som gidder å bla igjennom 100 innlegg for å lete og kanskje se om Charlie Miller står der et sted. Dette er bare et eksempel. Har opplevd dette tidligere. Men ellers er det her en bra side det...



Det var jeg som stengte tråden, og der stod det også hvorfor tråden ble stengt. Ikke bare fordi Charlie Miller var nevnt før, men også fordi vi prøver å samle alle potensielle spillere i én og samme tråd. Tittelen "Forslag til nye spillere" gir seg jo egentlig selv. Det er vel nevnt sikkert over 50 spillere i den tråden, tenkt om alle disse skulle ha hatt en tråd hver, forumet hadde blitt utrolig uoversiktelig.

Selvsagt kan det være tvilstilfeller enkelte ganger, men som regel så er det ganske logisk når en tråd blir stengt.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340