Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 28 jan 07, 16:26

Drillo skulle også gjøre noe med forsvarsarbeidet i FFK. Han mente vi slapp inn alt for mange mål. Målet hans var en scoring mot i snitt. Endte nesten opp med to i mot i snitt. Så blir spennende å se hva Grønhagen kan få til her. Tviler på han kan gjøre noen ekstrem forvandling bak der, men er lov å håpe! Hvis vi skal slippe inn 15 mål mindre enn i fjor, så må det gå på bekostning av det offensive.

 

Ellers så håper jeg ffk vil fungere bra i 4-4-2. Sliter litt med å se for meg den beste sentrale midtbanen men... Ramberg bør spille der i alle fall. Tror kanskje ikke Berg får såmye spilletid framover da. Synd, for han var knallgod som anker i fjor! Kapteinen Bjørkøy er nok tiltenkt en rolle sentralt på midten også. Stadheim tror jeg kommer til å blomstre til året, så er spent på hva som skjer med han. Samtidig har klubben sagt de skal hente en erstatter for Simen. Og hvis Fofoane kommer som et skudd? Hvem skal spille?

Klør meg i hodet når det gjelder den sentrale midtbanen.

 

 

---------------------------

Ære være plankebyen!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340