Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 14 jan 07, 10:42
Opprinnelig postet av oleberg

Dette er det markedet og kjøperne som bestemmer. Vanskelig å anslå denne prisen. Feks dersom et lag i Premier League skal kjøpe Shabaan - vil jeg anslå prisen for mellom 10-25 Millioner. Dersom et Svensk eller Danskt lag skulle kjøpe han - vil jeg tro FFK krever mellom 5-10 Millioner.

 

Synes at dere alle skal tenke på at Rami er en reflektert mann, ydmyk og jordnær mann. Skjønner ikke hvorfor det på død og liv skal være slik vær gang Rami sier noe i media. Alle med IQ over 50 skjønner at Fredrikstad ikke er verdens navle, og når du er Svensk landslagskeeper med ambisjoner om å forsvare plassen - må du ha slike ambisjoner som Rami har.

Mannen er bare 31 år - og kan sikkert holde på i 5-6 år til dersom han er skadefri.

Dersom et svensk eller dansk lag skulle kjøpe ham kan det være FFK krever 5-10 mill, men det er isåfall fordi det da kun er et år igjen av kontrakten og Rami ikke vil forlenge.  Håper og tror ikke de er i nærheten av å vurdere å selge ham til et svensk lag for den skamprisen bare for å være snill så han kan komme seg videre ut i europa pga hans ambisjoner.

---------------------------

Norgesmester


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f