Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 14 jan 07, 08:08

Opprinnelig postet av DrDRE
Dumt utspill av ham. Det kan komme til å redusere størrelsen på evt. bud utenfra, og jeg tror ikke han klarer å tvinge klubben til å selge for et lavere bud enn de vil akseptere, og dermed vil han kunne komme til å bli sittende her ut hele kontraktstiden, som vel ikke er det han ønsker. Han burde være mer interessert i å gjøre alt han kan for å få et stort bud fra en utenlandsk klubb slik at klubben kan være villig til å slippe ham før.. Latterlig lav prisantydning, 4 mill - var det ikke noe sånt vi gav for Multe...

 

Hallo!!! Våkne opp da. Selvfølgelig vil alle spillere anslå verdien av seg selv for lavere enn det som faktisk stemmer.

 

Hva hadde man sagt dersom Shabaan sa følgende da: Jeg burde bli priset til 20-30 Milllioner!!!!

 

Dette er det markedet og kjøperne som bestemmer. Vanskelig å anslå denne prisen. Feks dersom et lag i Premier League skal kjøpe Shabaan - vil jeg anslå prisen for mellom 10-25 Millioner. Dersom et Svensk eller Danskt lag skulle kjøpe han - vil jeg tro FFK krever mellom 5-10 Millioner.

 

Synes at dere alle skal tenke på at Rami er en reflektert mann, ydmyk og jordnær mann. Skjønner ikke hvorfor det på død og liv skal være slik vær gang Rami sier noe i media. Alle med IQ over 50 skjønner at Fredrikstad ikke er verdens navle, og når du er Svensk landslagskeeper med ambisjoner om å forsvare plassen - må du ha slike ambisjoner som Rami har.

Mannen er bare 31 år - og kan sikkert holde på i 5-6 år til dersom han er skadefri.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f