Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 08 jan 07, 20:16
Endret: 08 jan 07, 20:18
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Det er litt forundelig at det nesten alltid er de menneskene som ikke gidder å møte opp på møter, som er de som klager  etterpå over ting som et flertall har bestemt.

På samme måte som når det er noen som klager på at Plankehaugen feks.har for mange dugnader, så er det de som aldri møter opp på dugnader som klager. Komisk spør du meg.



Forsåvidt sant det du sier der Snæbbus. Jeg var selv til stede på møtet, synes det er en litt hårreisende og merkelig investering. Stilte derfor også spørsmål om hva som var bakgrunnen for, og meningen med å sette av 70 000 på budsjettet til dette. Bad ikke om noen avstemning av dette fordi det rett og slett virket som om de fleste ikke hadde noe å si på det. Hadde det derimot blitt stemt om det så hadde jeg helt klart stemt imot. Det jeg vil frem til er at selv om budsjettet blir enstemmig vedtatt, betyr ikke det at alle er enige i denne enkeltinvesteringen. Pengen kunne isteden blitt spyttet inn i juniorlaget, i tillegg til de pengene vi allerede støtter klubben med, men det får bli til neste år....

Når det er sagt skal jeg ikke komme og være etterpåklok, iom at jeg ikke bad om avstemning av denne pengebruken. Regner med at det uansett blir med denne ene gangen, og dette ene året.
Styret i Plankehaugen har gjort en formidabel jobb med driften, kassereren i særdeleshet og fortjener vel ikke å gå planken for denne noe ukommersielle investeringen, men spiller man poker bør det ikke satses stort på dumdristige potter, selv om man kan vise til godt overskudd i stacken.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f