Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 jan 07, 14:10
Endret: 08 jan 07, 14:12
Opprinnelig postet av FFK Forever

Opprinnelig postet av Jon Syversen
Hesten var en gave fra Åpent Hus, vi har altså ikke kjøpt den. De hadde fått den selv i gave, men hadde ikke råd å fø og trene den. Så de ga den til PH som takk for pengegavene de har fått gjennom innsamlinger på turer. Alle som var med bussene til Halden mot Kvik fikk se hesten, og den var riktig så pen. Og PH tar ikke halve overskuddet fra i fjor og bruker på hest, men 70000 av neste års budsjett, som vel er på rundt 1,6 millioner. Svært få travhester går med overskudd, så det er vel tvilsomt om det blir en god investering. Men hestens stamtavle er utmerket. PH har fortsatt 600000 på bok, og med fortsatt god drift i 2007, så blir det enda mer neste år, uansett om kreket springer inn noe eller ikke. Men å ta helt av pga en drittsum som 70000? Vi er Plankhaugen, ikke Kråkevingen....

 

Yes Syversen, du får sette deg på den pene hesten og ri den inn i solnedgangen. Mens vi andre støtter laget og synger høyt.

Hadde helst sett at penga hadde blitt brukt på tifo og show jeg.  Og da mener jeg ikke Oslo Horse Show.

 



Hadde vært show nok å sett Jon Syversen ri inn på nye stadion med denne hesten.
Like bra det enn den forbanna overblussinga.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f