Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 05 jan 07, 20:55
Endret: 05 jan 07, 21:10
Opprinnelig postet av RuneT
Firefox er en bra nettleser den, men det er visse ting Opera har som ikke Firefox har.
En unik ting ved Opera er musebevegelser: www.opera.com/products/desktop/mouse/

Dette finnes til firefox. Skal se om jeg finner tillegget som aktiverer det.

Edit; Fant det ikke i farta på getfirefox.com. Husker ikke hvor jeg så det, men 60% sikker på at jeg har sett et slikt tillegg til Firefox. Men, men, det beste hadde vært om vi fant en løsning slik at det fungerte i Opera

Angående tråden din, så får marle se om han finner på en løsning ifra den, men må innrømme at `haerdalis` var av den arrogante typen, selv om han modererte seg litt etter hvert.

Forresten; forumet her har en kode vi kan endre selv. Hele forumet er nemlig utviklet av oss fra bunnen av. Det er kun teksteditoren vi ikke har utviklet, og det er den som krangler. Vi brukte mange dager på å få hele siden kompatibel for alle nettlesere den gang vi lanserte designet. Teksteditoren har vi implementert i ettertid for å lette bruken av forumet. Tidligere måtte man benytte [b][url] osv for å få de samme funksjonene som man nå har ved hjelp av et museklikk.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f