Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 des 06, 21:32
Endret: 26 des 06, 21:32
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Eneste jeg vet om overganger er at klubbene MÅ godkjenne så lenge kontrakten ikke nærmer seg slutten, 6mnd eller mindre.

Det er jo det som har vist seg å være feil. Ruud hadde over ett år igjen av kontrakten, og Odd godkjente ikke at Ruud snakket med eller reiste til Stavanger. Det holdt ihht regelverket at Ruud informerte Odd. Dette med "seks måneder" har jo vist seg å være en gentleman`s agreement her til lands.

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
PS alle husker vel overgangs saken med Ashley Cole og Chelseas flørting med han. Tror at værste konsekvens for slike ting kan være strenge bøter, samt at klubben blir nektet å kjøpe spiller i opp til flere vinduer.

Ja, dette er merkelig i det hele, men verken Chelsea eller Cole fortalte Arsenal om samtalene. Ergo blir det vanskelig å sammenligne.

Uansett så finner man svare på fotball.no. Reglene står der, men jeg orker ikke å lete. Siden er altfor uoversiktlig.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340