Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 26 des 06, 19:15
Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Bob Page
Han kan vel ikke gjøre det uten videre hvis han er under kontrakt....

Ifølge saken med Espen Ruud og Viking i det siste, så kan en spiller snakke med andre klubber dersom han informerer sin nåværende arbeidsgiver om samtalene. Interessenter må altså ikke få godkjent samtalene. Det holder å informere.

 

I Ruuds tilfelle tror jeg det har med kontraktslengden å gjøre. Ingen spiller kan presse klubben til og selge, men så lenge en spiller bare har ett år igjen av kontrakten og er misfornøyd med klubbens nye forslag kan man man lytte til andre klubber dersom man informerer klubben. I Tottes tilfelle tror jeg ikke overgang er aktuelt med noen overgang, han virker utifra det jeg har snakket med han og være fornøyd med å være i FFK.

er det lenge siden du preka med han? Syns Patric er en veldig god midtstopper! Han er utrolig kald noe som Raio ikke er, dem to fyller hveandre hvis dere kjønner, så håper ikke han drar.

---------------------------

CUPVINNER 06


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340