Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 22 des 06, 12:23
Opprinnelig postet av tomroar

Tror de fleste bør se lyst på fremtiden. En 100 mill bedrfit kan ikke stryres sporslig av en trener som noen treffende sier kan forsvinne i løpet av dager, gjerne pågrunn av klausuler som er krevd lagt inn i kontrakten. Det er for meg lite langsiktig, en klubb skal bestå men det som er helt sikkert er at spillere og trener er det som skal skiftes hyppigst i en klubb.

 


Men et fotballag kan heller ikke styres sportslig av et sportutvalg uten riktig kompetanse!

Jeg deler Asgeirs syn på at dette _kan_ fungere utmerket hvis man har de rette folka med den rette kompetansen i de rette posisjonene. Men dette er noe FFK dessverre har vært notorisk dårlige på..

Jeg er ingen ekspert på organisering, men det måtte da gått an å få til en modell der man har én person med ansvar for det administrative og én person med ansvar for det sportslige? Sistnevnte kunne forsåvidt godt vært en managertype hvis man føler at det gir bedre kontinuitet. Så kunne man godt hatt et utvalg som håndterer spillerkjøp- og salg. Og DER, i et utvalg med et klart definert (og begrenset) mandat, kunne godt investorene ha vært med.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340