Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 19 des 06, 08:30
Opprinnelig postet av aavdst

Jeg synes dessverre at den nye stadion skjemmes av en forferdelig langside som domineres av vindusglass. Hadde tribuneseksjonen vært større hadde det glidd fint inn, men når seksjonen er såpass liten som den er, så blir VIP-delen desto mer dominerende at det blir stygt. Det er jo ikke mange plasser utenom VIP`er på denne tribunen? Denne seksjonen burde bygges høyere for å få plass til flere "vanlige" seter. Da vil det se bedre ut. 

Forhåpentligvis vil også TV-kamera bli plassert her slik at det er motsatt tribune som blir vist mest på TV.

 

 

Jeg var også meget skeptisk til det store arealet avsatt til VIP område da jeg for første gang så bilder av hovedtribunen i f-b for noen uker siden, men etter å ha vært på stadion å sett har jeg moderert meg noe. Blir ikke så galt som jeg først fryktet og når alle setene er montert på hovedtribunen vil sannsynligvis VIP delen virke mindre ruvende enn den er på bildene som ligger ute.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340