Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 15 des 06, 10:34
Opprinnelig postet av Funk1
Jeg kan ikke forstå at vi i det hele tatt diskuterer trenerskifte på dette forumet??
Nå må klubben og supporterne gjøre det de kan for at Eggen blir. Han har fått Max ut av et middelmådig forstadslag. Og for de som ønsker seg tilbake til den tiden da Forsberg og Høili styrte sjappa med penga sine, så ser det jammen ut som om dere kan få det som dere vil etter hvert. Først Kværneng, og så Eggen. Deilig??

Du setter det vel litt på spissen her, Funk1, men jeg sitter også med en uggen følelse av at hvis Eggen går pga. interne stridigheter så settes klubben tilbake til tida der pengesterke lokalfyster er inne for å mele sin egen kake. Ikke nødvendigvis økonomisk men i alle fall når det gjelder anseelse i lokalsamfunnet

Uff - hele denne saken setter med i skikkelig dårlig humør :-( Eggen! Morgan! Hvis ståa er slik media vil ha det til så vis nå at dere er voksne folk som kan snakke sammen og løs denne konflikten!!

Til slutt, for å holde meg til tema: Jeg kommer virkelig ikke på NOEN realistiske alternativer jeg heller vil ha enn Eggen...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340