Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 12 des 06, 15:09
Endret: 12 des 06, 15:22

Opprinnelig postet av olenordby
MYE er overdrevet, men vi har helt klart en bedre midtbane enn dere. Det er min mening. Ellers foreslår jeg at du roer deg ned noen hakk lille venn. FFK Ultras har jo vist seg stort fram i år! Gratulerer.

Vel syns vi lagde et skikkelig bra liv på Cupfinalen og mot Lyn og vålerenga.

Fikk også skryt fra nøytralt hold at slikt volum lager ikke engang Vålenga på sine hjemmekamper,som det vi gjorde under Cupfinalen.

Skulle likt å se Lillestrøm komme med 20 000 folk til en cupfinale.

Vi knuser dere allerede i antall, neste år så kommer vi til å bli mye mer synlige,siden vi er i oppstarten nå.

Er heller ikke fryktelig imponert av kanarifansen og de såkalte ultrasene deres.

Direkte blåkopier av bajen sine sanger.Skal mer en 2 bluss og et dårlig banner for å imponere meg!(sånn som dere i Ufc driver på) Syns det er flaut av en norsk supportergruppe å stjele så mye fra en annen supportergruppe. Bajenfansen er jo deres Idoler.Latterlig Oppførsel av dere, hadde skammet meg hadde jeg tilhørt en slik Ultras gruppering.

Dere har en lang vei å gå UFC!

Ses neste år, Bønder!

 

 

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340