Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 16 nov 06, 22:27
Endret: 16 nov 06, 22:28
Opprinnelig postet av sklitakling

Hehe.

Han gjør det ihvertfall ikke fordi han savner oppmerksomheten i media !?

Jeg er glad for at Europris-nissen innvesterer penger i FFK, men jeg er litt lei alle her inne som forguder Høili. Høili gjentar til det gjespende kjedsommelige at "hjertet hans er i FFK". Men da nye stadion ikke ble plassert der han ville, så trakk han seg helt ut av klubben, og mumlet noe om at han ikke ville sette sine ben på nye stadion. Høres ut som en sutrete drittunge spør du meg. Og ikke en som elsker klubben.

   Men heldigvis er det maaange andre som elsker klubben vår  



Skjønner at du ikke kjenner denne historien veldig godt. I stadionsaken var det MEGET store interesser innvolvert for enkelte parter, en av de få som ikke har tenkt egen økonomisk vinning er etter min mening Herr Høili. En del prestisje har nok han hatt i det bevisst, eller ubevisst, ikke minst som følge av at stod opp mot en stor allianse som ønsket seg Værste. Flere av de innvolverte på den siden vil mest sansynlig sitte igjen med store økonomiske gevinster, som følge av utvikling av Værste-området.

Orker ikke komme med en større redegjørelse i denne saken, men når du omtaler Høili som Europrisnisse, blir jeg nesten like flau som jeg ble etter å ha lest Lange-Jon sin spalte den gangen saken gikk varm i media. Høili ble skuffet over at han ble fremstillt som grisk, noe han vitterlig hadde all mulig grunn til. Herr Høili elsker nok klubben mer enn det både du og jeg gjør, og at du velger å kjøre på han med en sklitakling uten engang å sikte på ballen, vitner om stor mangel på dømmekraft, og lav spilleforståelse.slutt

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f