Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04
Innlegg: 122

Lagt til: 16 nov 06, 12:32

Ser her inne at de fleste er for å sende Berg og frue på tur. Dette er jeg meget glad for.

Om det er en person(er) som virkelig fortjener dette så er det han OG kona. Personer som brenner og jobber for en sak slik som han, er desverre en stor mangelvare i dagens samfunn.

Med de timer han nedlegger for å tilrettelegge for oss andre så står det stor respekt. Han husker på ALT og overraskelsene er i mindretall når et aragemang blir utført, om ikke uten. Han er ute å flyr i PH sitt ærende hele tiden og det er få ting han ikke får til. Dette er meget tidskrevende og som det stod i et annet innlegg tid som han kunne ha brukt på familie og firma. Derfor mener jeg at fruen også fortjener denne turen da hun faktisk tillater han å drive på.  ( Min hadde ikke gjort det ).

Om fremgangsmåten så ser ikke jeg noen problem i at styret i PH tar en slik avgjørelse. De er jo valgt av medlemene for å drive suporterklubben og har da også fullmakt til det. Leser også her at firmaer også har vært inne å sponset på denne turen og da blir jo ikke det så økonomisk tungt for PH.  

Jeg stiller et spørsmål: Hva hadde PH hvert uten Berg ! Meget dårlig vil jeg tro eller ihverfall ikke det den er !

TUSEN TAKK Ulf for at du er som du er og den innsattsen du gjør for oss medlemmer og ikke medlemer i FFK sin suporter klubb og kos deg sinnsykt masse på turen.

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340