Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 nov 06, 18:46
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Hvem er egentlig korrekturleser i Demokraten?
Link

Får håpe den artikkelen er skrevet etter noen Køppøl. :P


Herre, dette var eksepsjonelt dårlig.

"Den 12. spilleren - blant Ullevaals beste!

«Publikum er lagets 12-æ spiller» Et gammelt og forslitt uttrykk. Men skjelden har det passet bedre enn på Ullevaal i går.

Av: STEIN H. JOHANSEN I tekst og foto stein.johansen@demokraten.no

Anført av super-innpiskeren Zoran Puvatcha tok FFK-supporeterne fullsetndig o9ver5 Ullevaal stadion. De dekket begge langsidene - og hele VG-svingen. Det var så nman nesten fikk medlidenhet med «Blåhvalene». I går hadde det vært enklere for en tiårskommen jourbalist og slått Ole Einar Bjørndalen i skiskyting - enn for «Blåhvalene» og slå «Plankehaugen. Fredrikstad publikummet viste seg nemlig fra sin aller beste side. Både i kvalitet og kvantitet.

Og for FFK-supporterne toppet det seg da katein John Anders BJørkaøy lånte bort kongepokalen til Zoraqn for en stakket stund. Et av mitt livs mest fantastiske øyeblikk. I dag var publikum helt utrolig. De ga en enorm response. Jeg har nesten ikke opplevd maken, sa Zoran, med en liten tåre i øyekroken.

– Klart at spillerne tenner når de får en slik enorm støtte. Selv om vi er fokusert på arbeidoppgtavene er det ingen tvil omn at de også registrerer det som skjer i omgivelsne. Freerrikstad har grunn til å være stolte av sitt punlikum. De har vært fantastiske mange ganger før. I dag vaqr de mer fantastiske enn jeg har opplevd dem noen gnag. Jeg kan bare tenjke meg hvordan det blir i Fredrikstad i kveld og utover natta, sier FFK-trener Knut Torbjørn Eggen.

Rørt Enerly

Også Dagfinn Enerly toj del i feiringen sammen med resten av laget på Ullevaal-matta.

–Dette fortjente både spillerne og publikum. Se på dette, sier Dagfinn Enerly og skuer opp mot et sydende hav i rødt og hvitt.

–Er det rart man bfår en klump i halsen, sier Dagfinn som kan se tilbake på mange store øyeblikk i sin karriere. Gårdagen var definitivt et nytt høydepunkt for ham.

Så kom horden

Det var faktisk Sandefjords supporterskare som var dominrende den første timen etter at portene hadde åpnet.

men så komk den ene pussen etter den andre rullende inn på grusbanen utenfor Ullevaal. Råde og hvite supoortere veltet ut - og overtok Ullevaal fullstendig.

Dominansen på tribunene ble ikke mindre da det bløe både 1-0, 2-0 og 3-0. Seiersgnisten var tent. FFK-supportenerne visste hvor det bar - og startet festen tidlig på Ullevaal.

Den økte i styrke etterhver og kulminerte da John Anders Bjørkøy løftet kongepokalen over hodet. Og publikum satte umåteli pris på at opgså de, gjennom Zoran, fikk kjenne på bøtta. Mens Colasvingen lå tom og øde koket det på resten av Ullevaal.

Og da det omsider var slutt i hovedstaden satte 15.000 FFK-patrioter kursen mot Fredrikstad for å delta på den STORE festen"

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340