Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 nov 06, 21:55
Endret: 12 nov 06, 21:56
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Spørs om det vil komme så mye penger inn til FFK etter hvilke signaler byens befolkning begynner og gi nå. Nei dette er nok skivebom med stor S fra FFK sin side.


Nå må vi gire ned litegrann her.

I hele verden, ja, faktisk i hele verden, hvor det er plassproblemer, så står supportere i svingene. Hjemmesupportere på "hjemmebanehalvdelen", og borte på motsatt. Dette er for å skille supportere i best mulig grad, ikke bare på kampen, men også etterpå.

Fordeler med å ha plankehaugen bak mål:
1) Kompakt tribune med forholdsvis lav tak-høyde (trøkk og enkelt å time rop og klapp)
2) "Supportertorg" bak tribuna med scene og butikk og servering osv osv som er *forbeholdt* PH
3) Maks mulighet for å støtte guttane i og med at vi da står bak dem, både fysisk og moralsk
4) Mulighet for å fjerne seter gjør at PH kan ha den optimale formen og størrelsen til enhver tid
5) Rimeligere priser pga sving sånn at ingen skal kunne si at de ikke har råd til årskort hvis de står i PH
6) Ingen bjelker i veien for utsyn

Ulemper:
1) Uvant tilskuervinkel, men her må sies at supportere står i svingene over hele verden, mens nøytrale og familier sitter på langsidene. Ikke alltid, men svært ofte.
2) Potensielt mindre trøkk overfor langsidene, men hvis en skal heie skikkelig, hva i himmelens navn har man da på langsida å gjøre? PH er ikke der for å dra med langsida, vi er der for å støtte laget. Akustikken er svært bra (se egen tråd), så jeg tror det vil bli vanvittig trøkk fra PH-kortsida

Faktisk så skal jeg sjøl ha årskort på den langsida, uansett om det blir PH der eller ikke. Jeg er født og oppvokst i klokkesvingen på gamle stadion, så jeg foretrekker faktisk denne vinkelen. Prisen er også svært fornuftig.

Jeg er helt sikker på at PH kommer til å trives på denne tribuna, om ikke med en gang, så ihvertfall over tid. Tror folk svartmaler en smule i denne tråden.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f