Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 11 nov 06, 16:42
Opprinnelig postet av math

Seff må supporterne og Plankehaugen tas på alvor, men det får da måte på å svartmale da. Bare det å få en ny stadion med bedre akustikk vil jo bedre stemninga betraktelig. Ser at enkelte er redd for trøkket pga formen på feltet, For no piss. Hvis de som står der trøkker til skal jeg love deg det blir stemning. Hva slags supporterere er man egentlig? Grinerunger? Og at klubben prøver å "fase ut" Plankehaugen er vel en konspirasjonsteori de færeste tror på. Hjemmesupporterne på langsida er dessuten det største tullet jeg har hørt. Funka greit på gamle stadion, ovenfor hovedtribunen, mens resten av stadion kunne være tyst som bare det. Supportere står i svingen, ferdig med det. Folk som må sitte på langsida, får sitte på langsida, eller se kampen på TV. Kan være med på at det kan virke litt rart med de to feltene foran Plankehaugfeltet, men det er da bare å bli mange nok, så erobrer man da det lett. Men skal det ikke være seter over hele Stadion? Hva da med Europacup? Redusert kapasitet? Noen som veit anyone? I så fall er det det som er utproft av klubben. Kan stå sjøl om det er seter. Gjør det også mer fleksibelt når det gjelde justeringer etterhvert.

Slutt å grin, begynn å syng!

OK, kanskje litt krass her, men det får være måte på sutring ...

 

 



Hvem er det du kaller grinerunger? Man skal ikke være ansatt i NASA for å skjønne at formen på det nye PH feltet er helt bak mål, bokstavelig talt. Det problemet vi har hatt med indianere kommer til å nå nye høyder. Utpå sidene på feltet vil det være mange færre som synger, det sier seg selv. Dessuten vil dem som sitter foran PHfeltet melde seg inn i PH kun for å få billigere billetter. Det du sier med at de som står der skal trøkke til, og da blir det stemning, klart det blir det da, men hva er det for en sangmoral vi har i PH? Her er det ingen som passer på at alle synger. Vi ser jo det bare på det gamle feltet, hvor mange er det som har sunget der de siste kampene? Under 50 prosent, det er jeg rimelig sikker på. Det at folk ikke synger ligger i hodet på folk, og tror du det kommer til å endre seg bare fordi vi får nytt stadion? Neppe.

---------------------------

Hvem ler av hvem nå, Bastionen?

"Plankehaugen fikk Bastionen til å høres ut som en dårlig utgave av pensjonerte slakteres bygdekor til sammenlikning"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f